VIGTIG
Information omkring indberetning af resultater til championaterne for 2022/2023

Da der i flere år har været et stort ønske blandt medlemmerne for at kunne følge med i stillingen for championaterne, opdaterede vi sidste år reglerne for indberetning af resultater samtidig med at vi offentliggjorde listen på hjemmeside og Facebook.

Ændringerne bestod blandt andet i at point til championatet skulle indberettes seneste 1 måned efter opnået resultat. Dette blev meldt ud på Facebook og som en nyhed på vores hjemmeside, men ikke på mail og derfor har vi nu modtaget indsigelse imod den ændrede regel.

Du kan læse nyheden her:

CHAMPIONATLISTE | Slangerup-Lynge Rideklub (slr-rideklub.dk)

Det betyder at hvis du har point du gerne vil indberette til championatet som er opnået i perioden fra 1/9-2022 til og med den 31/8-2023, kan det gøres til og med den 1/9-2023.

Og det er absolut sidste chance for at indberette resultaterne, så alle indberetninger efter 1/9-2023 til championatslisterne for 2022/2023 vil IKKE blive medregnet i resultatet.

Bedste hilsner fra Bestyrelsen.